Good Morning Sunnersta.


Igår  på em körde jag ner till Sunnersta,är inbokad fram till midsommar,kan bli över helgen oxå..På vägen ner funderade jag på om ”det var något på G”…..Klart det var det..Direkt när jag körde in på gården såg jag att det sågades och skruvades..pagePool.Ett däck för det lilla utomhus,spaaet var under byggnad..Så det blev kamera fram,glada tillrop,lite assistans behövdes oxå..Det färdiga resultatet blev riktigt bra,poolen är på plats,vattnet har säkert fått badvänlig temperatur under natten..Gissar att det blir tjo tjim där när barnen kommer ut efter att ha ätit sin frukost.

8 kommentarer (+lägga till din?)

  1. surridurr
    Jun 23, 2016 @ 02:26:15

    Fast jag tror det var tvärtom, assistansen var det stora och det lilla var att titta på vad som var på G.
    Kram

    Svara

  2. wiper
    Jun 20, 2016 @ 10:48:24

    Vad härligt det ser ut och jag antar att du skall husera där

    Ha en skön måndag
    kram från
    Malin

    Svara

  3. marianne
    Jun 20, 2016 @ 10:31:48

    Alla ungar dröm att ha en egen plaskdamm 🙂

    Jag har något liknande men har inget däck att ställa den på och för den delen tömmer jag nog brunnen om jag fyller den…

    Loke då…hihi ”svettig mellan kläderna”

    Ha en fin dag

    Svara

  4. Ama de casa
    Jun 20, 2016 @ 08:50:23

    Oj vad snabbt jobbat! Kommer att bli ett poppis ställe det där 🙂

    Svara

  5. skåningen
    Jun 20, 2016 @ 08:42:34

    Ok ! Är det det som du använder?

    Svara

  6. skåningen
    Jun 20, 2016 @ 08:27:59

    Regnställ??
    Nä du ta badbyxor på dej!
    Eller är du rädd för vatten?
    🙂

    Svara

  7. skåningen
    Jun 20, 2016 @ 08:23:40

    Jag kan ju få bra råd av dej hur jag ska göra.
    Du är ju duktig på det 🙂
    Kram!

    Svara

  8. skåningen
    Jun 20, 2016 @ 08:08:59

    Det kommer att bli många våta stunder!
    Kram!

    Svara

Kommentera

