Igår fick jag veta,det jag visste.


Eller man kan säga att jag inte visste vad jag visste..Jag menar denna ”Slush” som jag satt i mig så många gånger på Cypern,utan att veta vad det kallas,men nu vet jag,sött jättekallt och ganska gott..Men jag köpte glass,barnen Slushade.alvesta-glass-web-logo2-300x138Har hittat en favorit.Marängswiss,,alvesta_produktbild_allelrgi_etc_20156-749x1030lovar den är försvinnande god,,tyckte även barnen efter det att Slushen var slut.

Men det blev lite mer cirkus sedan,kläderna åkte av badutrustning,badglasögon åkte på sen var det full fart i basängen,jag höll mig lite på sidan om,avstånd,stänkfritt..Men dom var kanske mer under vattnet än ovan..Gissar att det blir samma mönster idag,,utom ”Slushen” då tror jag.page bad

7 kommentarer (+lägga till din?)

  1. surridurr
    Jun 23, 2016 @ 02:46:12

    Nämen är ”farfar” en badkruka?
    Nej men nu får du allt lura med dig barnbarnen ut till en riktig havsbadstrand också och tävla om ”försten i”. Fniss, förväntar mig att farfar ska vinna!!!!!

    Svara

  2. Mita
    Jun 21, 2016 @ 15:20:02

    Barn älskar vatten verkligen, där har dom roligt länge…
    Dåligt med sol idag här, men varmt ändå med 23 grader 🤗
    Kram💕

    Svara

  3. Veiken
    Jun 21, 2016 @ 15:13:36

    Det är tur att men vet vad man inte vet eller vet! 😉
    På med badbrallorna och släng dig i ! Sist i är en kruka! 🙂 Kram

    Svara

  4. skåningen
    Jun 21, 2016 @ 10:21:08

    REGN här!

    Svara

  5. marianne
    Jun 21, 2016 @ 09:11:06

    Det kanske heter något annat på Cypern?
    Oj så roligt barnen har, försöker de inte stänka på farfar ens?

    Ha en fin dag,
    Kram

    Svara

  6. Ama de casa
    Jun 21, 2016 @ 08:34:03

    Äsch, din fegis! Plumsa i poolen du med! 🙂

    Glassen lät väldigt god… 🙂

    Svara

  7. skåningen
    Jun 21, 2016 @ 07:48:26

    Den glassen tycker jag också om!
    Kram!

    Svara

Kommentera

