Ordlek nr 23.


Denna ordlek består av ett sammansatt ord,bestående av 13 bokstäver,varav en är på rätt plats.Vilket är det sökta ordet??.Ordlek nr 23

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marianne
    Jun 27, 2016 @ 22:47:51

    Ah karusellsnurr bör det bli 😉

    Svara

  2. Marianne
    Jun 27, 2016 @ 22:46:27

    Här är jag nog alldeles för sent ute men ska fundera lite ändå…ibland har det ju lönat sej trots allt 😉

    Jag minns att du brukar titta på fåglar vid havet,
    Vi har fiskljuse här ovanför gården, den är ute tidigt på morgonen tror jag, Janne har sett den ofta men jag har bara sett den en gång….

    Kram

    Svara

  3. M
    Jun 27, 2016 @ 22:45:33

    Karusellsnurr

    Svara

  4. skåningen
    Jun 27, 2016 @ 18:08:25

    Karusellsnurr..:-)

    Svara

  5. Ama de casa
    Jun 27, 2016 @ 17:55:47

    Om jag inte är helt snurrig så borde det bli Karusellsnurr 😀

    Svara

  6. torrebloggen
    Jun 27, 2016 @ 12:35:51

    KARUSELLSNURR
    Kram!

    Svara

Kommentera

