Senaste investeringen ingådd!


Den 14/6 beställde jag ett par skor från Kina.När jag kom hem från norrland låg en avi på hallgolvet,hämtade paketet 9/7 och innehållet var läckert..Nu har jag haft skorna på fötterna och provgått rejält,, jag vill påstå att skönare dosor har jag aldrig haft på mina fötter..Skor.

8 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Gilla
    Jul 11, 2016 @ 17:15:29

    Finns de där härliga dojorna att köpa bara i Kina? Hur fick du tag på dem i så fall?

    Kram/Gillla

    Svara

  2. Veiken
    Jul 11, 2016 @ 16:58:58

    Oj att du bara vågar beställa skor på nätet och har en sån himla tur att dom är perfekta! Köp en lott! Kram

    Svara

  3. Mita
    Jul 11, 2016 @ 12:33:15

    Ja dom ser både snygga och sköna ut. Men det är svårt att köpa skor utan att prova tycker jag. Lycka till nu med dina nya ”kompisar” …
    Bra svarat av Loke förresten ang, guldvaskningen..**
    Kramar♥

    Svara

  4. marianne
    Jul 11, 2016 @ 11:21:26

    ..och snygga….

    Kram

    Svara

  5. Nett
    Jul 11, 2016 @ 09:43:02

    De ser sköna ut… Jag har svårt med skor, är sällan jag köper skor som verkligen sitter bra. Ha en fin Måndag. Kram

    Svara

  6. skåningen
    Jul 10, 2016 @ 20:30:32

    Skicka gärna adressen så att jag också kan få något bra på fötterna Kram!

    Svara

  7. Ama de casa
    Jul 10, 2016 @ 17:00:26

    Såg himla sköna ut! Luftiga, mjuka och lätta 🙂

    Svara

  8. skåningen
    Jul 10, 2016 @ 15:15:15

    Dom ser sköna ut.Skulle kunna tänka mej köpa ett par!Kram!

    Svara

Kommentera

