Inget planerat idag…


Jaha och hur blev det då??? Jag körde till min bror på Fm,där var det verksamhet må jag säga,,markstenen hade sjunkit en aning,blev en liten sjö när det regnade.Nu skulle han rätta till detta,han hade lyft bort stenen på den ytan som skulle rättas till,och avvägning var det han sysslade med..Inge sten.

På em gjorde jag en tur till syrran på Eskön,där var det fullt hus..Familjens yngste,Vincent fyllde 1 år,en lite glad krabat..Huset var fullt av firare,från både mammas o pappas sida..Vädret såg hotande grått ut ett tag,men solen bet sig fast ordentligt..Grattis Vincent.VipTalisman56

page1page2

8 kommentarer (+lägga till din?)

  1. marianne
    Jul 19, 2016 @ 09:32:55

    Full fart för en dag utan planer, var bor din bror?
    Så söt Vincent är 🙂

    Jo jag har funderat lite på släktforskning, både syrran och brorsan höll på med det, och jag har förstått att de ägnade mycket tid till det, jag har ju dåligt med tålamod och tid, men det kanske blir då jag inte orkar annat 😉

    Kram

    Svara

  2. Ama de casa
    Jul 19, 2016 @ 08:12:59

    Vilket härligt firande! 🙂

    Svara

  3. TantGlad
    Jul 19, 2016 @ 06:20:22

    Många fina bilder av en härlig dag blev det. Grattis åxo till fine Vincent.

    Sol hos mig just nu denna tidiga tisdagsmorgon.

    Ha en fin härlig dag.

    Kram.

    Svara

  4. surridurr
    Jul 19, 2016 @ 01:50:22

    Meeeeen så fin dag med Vincent och andra

    Svara

  5. skåningen
    Jul 18, 2016 @ 22:46:03

    Det busiga kommer!Kram!

    Svara

  6. torrebloggen
    Jul 18, 2016 @ 22:19:23

    Vilken härlig dag det blev!
    Kram!

    Svara

  7. skåningen
    Jul 18, 2016 @ 21:45:49

    Vilken fin dag du har haft! Vincent ser busig ut!
    Kram!

    Svara

  8. Veiken
    Jul 18, 2016 @ 19:28:39

    Inget planerat, men det blev ju en fullspäckad kanondag i alla fall! Kram

    Svara

Kommentera

