Vilket år kom Anonsen..


Jo,den som var uppmärksam kunde läsa årtalet i en av de många små anonserna.Vilket år.4402 - Copy (2)

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Gilla
    Jul 21, 2016 @ 22:41:57

    Sv: Då var jag ju rätt nära. Kikade på annonserna och tyckte att det borde vara det året. Jag såg aldrig nåt år, som kunde vara till hjälp. Ser nog lite för dåligt för texten i annonsen var så liten.

    Kram/Gilla

    Svara

  2. Gilla
    Jul 21, 2016 @ 17:51:25

    Grattis till vinnaren. Jag har för mig att jag nog var rätt nära???

    Kram/Gilla

    Svara

  3. Marianne
    Jul 21, 2016 @ 17:04:58

    Tack 🙂
    Det lönar sej att läsa det finstilta 😉

    Vinkade till dej i morse när jag passerade på E4

    Kram

    Svara

  4. Ama de casa
    Jul 21, 2016 @ 16:40:06

    Jamen då hade jag ju rätt då – det var före min tid 😉

    Grattis till uppmärksamma Marianne 🙂

    Svara

Kommentera

