Sverigeresan nr 3. Svar.


Sverigeresa 3-vert

Bild

7 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marianne
    Aug 12, 2016 @ 00:59:06

    Yes yes yes…..
    Lyckades äntligen med en sverigeresa, men måste erkänna att jag tog hjälp av sonen med Anette,

    Grattis till mina pallkompisar 🙂

    Kram

    Svara

  2. surridurr
    Aug 12, 2016 @ 00:42:23

    Tack för roliga tävlingar. På måndag börjar allvaret för mig igen. Jobb. Då är jag inne i dimman och kan tyvärr inte delta i dina trevliga tävlingar. Kramis

    Svara

  3. torrebloggen
    Aug 11, 2016 @ 23:08:19

    Grattis till vinnarna!
    Den här gången var jag lite för sent ute med svaret..
    Ha det bra!
    Kram!

    Svara

  4. skåningen
    Aug 11, 2016 @ 23:02:36

    Grattis till oss!

    Svara

  5. Veiken
    Aug 11, 2016 @ 18:10:02

    Ett jättegrattis till vinnarna! Duktiga som få! 🙂 Kram

    Svara

  6. Ama de casa
    Aug 11, 2016 @ 18:00:02

    Ser man på! Jag grejade att komma fram till slut 😀

    Svara

  7. wiper
    Aug 11, 2016 @ 14:07:06

    Vad jag blir nostalgisk när du räknar upp alla ställen du varit på. Jag är ju född i Sundsvall och har besökt eller åkt igenom alla platser.

    Vad fint du gjort med dina namnsdagshälsningar

    Tack för omtanken i och med min mammas bortgång

    Ha en skön dag
    kram från
    Malin

    Svara

Kommentera

