Möte på Gränsen.


Ett inlägg som min syster yster hade lagt ut på ”Fejan”.Grabbarna Grus hade samma tanke, möttes på tomtgränsen med två öl vardera för att bjuda varann så då blev det till att sätta sej på stället😂😂😂 Paradiset Eskön..GränsmöteUndrar om det kan handla om tankeöverföring..

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Mita
    Aug 13, 2016 @ 23:25:06

    Tänk att det kan bli så där, nån sorts tankeöverföring som kan inträffa ibland…
    Kram o godnatt 💕

    Svara

  2. Gilla
    Aug 13, 2016 @ 22:37:44

    Ja, du har ju också kontakt genom fejjan genom din syster.

    Jag nästan grät, när Abraham sökte mig som vän och sen skrev till mig. Härligt med gamla vänner. Nu kan vi åtminstone hålla kontakten genom nätet.

    Kram/Gilla

    Svara

  3. Marianne
    Aug 13, 2016 @ 21:28:05

    Vilket sammanträffande:) det var nog telepati.
    De ser ut att ha det skönt där i gräset,

    Kram

    Svara

  4. surridurr
    Aug 13, 2016 @ 20:01:09

    PS Allsång på gränsen vet jag att det finns ett tv-program som heter. Men här var det ”Gubbar på gränsen”. Kram

    Svara

  5. surridurr
    Aug 13, 2016 @ 19:59:54

    Tankeöverföring kanske fungerar då man är nära varandra genom släktskap?

    Svara

Kommentera

