En bild väcker en tanke.


Jag tog en ”selfie” idag,,när jag sen tog fram bilden flög tanken genast till Chuck Berry,och en av hans många låtar!! Undrar om ni kan gissa vilken låt jag menar..Jag-Chuck

Om inte klicka på bilden..

Sorry Chucken men jag valde en annan som gör din låt.

Låten framförs av Paul McCartney,med den äran tycker jag..

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. marianne
    Aug 23, 2016 @ 08:57:30

    Haha…rätt där…

    Ha en fin dag

    Svara

  2. Ama de casa
    Aug 22, 2016 @ 18:55:58

    Det var verkligen rätt låt! 🙂

    Svara

  3. skåningen
    Aug 22, 2016 @ 15:19:44

    Videoklippet är inte tillgängligt

    Svara

  4. skåningen
    Aug 22, 2016 @ 12:39:58

    Jaha du menade mannen till höger! 🙂

    Svara

  5. skåningen
    Aug 22, 2016 @ 11:06:40

    Hmmmm?????? handsome man betyder =stilig . elegant. vacker man !
    ????????????????????????????

    Svara

Kommentera

