Blev lite sugen på Em..


Hade i mitt bakhuvud att jag sett eller hört talas om Cuban Sandwih,ett bröd fyllt med lite olika godsaker..Oki,jag testar,en liten baugett som jag delade på längden,smörade,lade sen på lite rökt skinka,lite johnnys senap,några skivor salami,ett par skivor rökt kalkon,samt lite smörgåsgurka..Lade ihop bröden,penslade lite smör på toppen,,tog sedan fram min kontaktgrill och grillade brödet ett par minuter..Smakade mums.8.30

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. surridurr
    Sep 01, 2016 @ 00:01:47

    Det lär väl vara vad man kallar för e Dagobertmacka, fast grillad?

    Svara

  2. Ama de casa
    Aug 31, 2016 @ 03:55:36

    Såna klämbröd gjorde vi ofta förut, men sen gick grillen sönder och vi har inte skaffat nån ny. Dumt, för det där är ju supergott 🙂

    Svara

  3. Marianne
    Aug 30, 2016 @ 23:10:28

    Där blandade du friskt…men ser jättegott ut.

    Hur gör du med auberginen till moussaka? Steker du i stekpanna eller i ugnen? Jag gjorde i stekpannan som jag brukat tidigare men nästa gång blir det ugnen….
    Den blev god men jag tog nog lite för mycket kanel i

    Ha de fint,

    Svara

  4. skåningen
    Aug 30, 2016 @ 22:38:10

    Mums Ser gott ut!
    Kram!

    Svara

Kommentera

