Kändisjakt nr 2..Svar.


2kändis

Conchita Wurst är en österrikisk artist och drag queen som blev känd vid vinsten av Eurovision Song Contest 2014 i Köpenhamn med låten ”Rise Like a Phoenix”. Bakom alter egot Conchita Wurst står Thomas Neuwirth, född 6 november 1988 i Gmunden, Oberösterreich.

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Veiken
    Sep 06, 2016 @ 19:06:35

    Oj, så kul! Trots att jag var sen! Kram

    Svara

  2. Mita
    Sep 06, 2016 @ 17:39:25

    Det hade jag inte kommit på, helt klart..**
    Grattis till vinnarna
    Kram♥

    Svara

  3. torrebloggen
    Sep 04, 2016 @ 18:13:22

    Vad kul att man lyckades komma på pallen den här gången!!!
    Förra gången var jag nämligen försent ute.
    Grattis till dom andra!
    Ha en bra kväll!
    Kram Carina!

    Svara

  4. Ama de casa
    Sep 04, 2016 @ 15:52:55

    Fasen också! Det borde en Schlagernörd som jag ha klarat… Nu blev jag lite besviken på mig själv, men grattis till dom som grejade det 🙂

    Svara

Kommentera

