Undrar om dessa passar..


Undrar vad mina älsklingar kommer att tycka om dessa små prylar..Jag får ju svar om någon vecka..Örh

Blir säkert fint på en tös på 8 år..Lok

Häftiga små lampor att sätta på cykeln till en 10 årig kille…

7 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marita
    Sep 06, 2016 @ 17:43:52

    Vilka fina presenter,sånt där gillas av barn, tjej som kille.
    Nu får du ta mig i örat,haha….jag har flyttat bloggen och hoppas det blir roligare..
    Kramar♥

    Svara

  2. marianne
    Sep 06, 2016 @ 09:24:10

    De blir nog glada för de fina presenterna 🙂

    Ha en fin dag,

    Svara

  3. Gunnel
    Sep 06, 2016 @ 08:25:49

    De presenterna kommer att gillas skarpt, det är jag helt övertygad om. Ha det bra.

    Svara

  4. Ama de casa
    Sep 06, 2016 @ 06:07:36

    Toppenpresenter ju! 🙂

    Svara

  5. Gilla
    Sep 05, 2016 @ 22:22:52

    Sv: Jag undrade just vilket som var klockor till barnen. Nu såg jag det ordentligt.

    Har du smakat danske smörrebröd nån gång, så vet du att de är goda. De här också.

    Kram/Gilla

    Svara

  6. skåningen
    Sep 05, 2016 @ 22:13:36

    Båda kommer att bli glada och pussa och krama dej.
    Kram!

    Svara

  7. Gilla
    Sep 05, 2016 @ 21:53:43

    Jag gissar att båda kommer att pussa och krama om dig för de fina presenterna.

    Kram/Gilla

    Svara

Kommentera

