Blev Eskön på Fm..


Tog en liten 3,8 milstur idag på morgonen,tänkte kolla hur det blev med det runda bordet som jag tog hem från norrland,,systeryster var ju så less på det stora rektangulära bordet hon hade..Såg riktigt bra ut med det runda…Vädret var ju kanon,varmt och skönt,gräset dock väldigt daggvått.Några utebilder blev det också..eskon-1

Innan jag åkte därifrån så kikade jag in till grannen,min andra systers dotter,hon vill inte bli fotad,så det blev bara gubben Tony,som är i arbetstagen,det ska bli nytt golv i ett av rummen..Jag blev lite imponerad av det nya fina brunnslocket han gjort,låsbart så ingen ska kunna dratta i där..eskon-2

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. marianne
    Sep 12, 2016 @ 06:56:18

    Nu har jag hittat foton på bordet där det står…det passar ju toppenbra där i hörnet!
    Vilket fint och välarbetat brunnslock, duktig man din systerdotter har.

    Ha en fin dag

    Svara

  2. Marita
    Sep 11, 2016 @ 13:08:59

    Runda bord gillar jag, så jag tycker det blev toppenbra. Så fint dom har där, och vad bra med lås på brunnslocket. Det borde alla ha..
    Kramar♥

    Svara

  3. skåningen
    Sep 10, 2016 @ 22:42:52

    Det kan vara bra med inläggsskiva!
    Kram!

    Svara

  4. skåningen
    Sep 10, 2016 @ 22:25:20

    Det blev bra med det runda bordet!
    Bra med brunnslock med lås!
    Kram!

    Svara

  5. surridurr
    Sep 10, 2016 @ 19:59:42

    Vilket mysigt ställe. Jo men det ser ju jättefint ut med ett runt bord där i hörnan. Brunnslocket ser också fint ut. Mysig plats att sätta sig med en kaffekopp. Kramis

    Svara

  6. Ama de casa
    Sep 10, 2016 @ 15:24:09

    Såg ut som en härlig dag 🙂 Och bra blev det med både bordet och locket 🙂

    Svara

Kommentera

