Kändisjakt 4.


Nu kommer det en kändis i det mindre formatet,väldigt lite känd i den stora världen.Väl känd i de regioner denne kändis vistas i..Någon eller några av er har mött kändisen i levande livet..Här bild 4hh4

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ama de casa
    Sep 13, 2016 @ 02:36:58

    Jag tycker du är dig väldigt lik 🙂

    Svara

  2. Marianne
    Sep 12, 2016 @ 20:26:53

    Åhh snäll du är 🙂
    Både min bror och min syster hade släktforskat lite, men båda är ju borta nu.
    Jag har ingen aning om vad mina farföldrar hette i förnamn ens, och min mor var adopterad det enda jag vet är hennes mors förnamn…men ska kolla om jag hittar några data på pappa, han var född 1909 iaf.

    Ha en fin kväll

    Svara

  3. Gitsan
    Sep 12, 2016 @ 19:48:55

    Tack för den ledtråden 😉 Då är det alltså farfar Hebbe 🙂

    Svara

  4. Gunnel
    Sep 12, 2016 @ 18:56:30

    Känner igen dig på ögonen.

    Svara

  5. Marita
    Sep 12, 2016 @ 14:05:57

    En prydlig ung man var du på den tiden. Ja prydlig är du nu också, fast ungdomen den har liksom passerat..**..*
    Kramar♥

    Svara

Kommentera

