Kändisjakt 4.Svar.


Denne kändis,eller kanske en ”okändis” åtminstone i den stora världen,,men kul att figurera som kändis här i bloggen..Några av er kanske tänkte som så..Var har jag sett honom!!!.Jo denne yngling har faktiskt varit med i min bloggheader,tidigare för något år sen..hh6-horz-vert

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marianne
    Sep 13, 2016 @ 20:07:43

    Grattis till oss 🙂
    Den var inte så svår men jag var inte tillräckligt snabb….;)

    Tack för du tar dej tid att rota i mina förfäder,

    Kram

    Svara

  2. Gilla
    Sep 13, 2016 @ 17:45:52

    Så söt man kunde vara då. Jag hade inte kunnat gissa rätt. Du döljer ju ditt fejs med det stora skägget.

    Kram/Gilla

    Svara

  3. torrebloggen
    Sep 13, 2016 @ 16:49:37

    Grattis till vinnarna!!
    Kul att man gissade rätt.
    Kram!

    Svara

  4. skåningen
    Sep 13, 2016 @ 15:26:43

    Grattis till vinnarna!

    Svara

  5. Ama de casa
    Sep 13, 2016 @ 15:24:05

    Weehoo!!! TUR att jag inte är i Spanien där tisdagen den 13:e är en otursdag – då hade jag aldrig vunnit den här prestigefyllda tävlingen 😀

    Svara

  6. Marita
    Sep 13, 2016 @ 13:50:58

    En prydlig ung man som jag sa. Och se där, man fick hänga med på ett hörn, inte dumt..**
    Kramar♥

    Svara

Kommentera

