Spenderbyxan satt på…


Jag var i behov av nya jeans,de två par jag har är väldigt slitna ser lite hål både här o där..Hade jag varit 50 år yngre hade dom varit up to date…Någon förståndig människa har sagt när det gäller handling..”Ta två det tjänar du på”..det vete fasiken…Oki tänkte jag då ”Tar jag tre,så har jag ett par brevé”..jeansSagt o gjort,nu gick det fort….

Nu är det symaskin fram för att korta av jeansen dom är lite för långa åt ena hållet..

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Gilla
    Sep 15, 2016 @ 23:05:25

    Här hos oss brukar man lägga upp jeansen alldeles gratis. Men du är ju kunnig i det mesta och EN BRA KARLKLARAR SIG SJÄLV., som ordspråket säger.

    Kram/Gilla

    Svara

  2. Marita
    Sep 15, 2016 @ 12:51:05

    Nej precis, inte dumt med mängd rabatt….**
    Kram♥

    Svara

  3. Marita
    Sep 15, 2016 @ 12:10:42

    Jag känner igen det där. När gubben här äntligen kommer iväg och inhandlar lite kläder så blir det några par jeans och tröjor, då klarar han sig ett bra tag tycker han..**..
    Kramar♥

    Svara

  4. Ama de casa
    Sep 15, 2016 @ 03:14:16

    Himla smart! Jag har också det där kill-draget (enligt Marianne 😉 ). Senast när jag hittade ett par braiga shorts så tänkte jag köpa ett par till. Så var det det sista paret. Suck…

    Svara

  5. Marianne
    Sep 14, 2016 @ 20:29:53

    Blog på rim 🙂

    Tror det är ett kill-drag att handla så, min sambo gör det också…..tar två, tre par jeans och några tröjor och går till kassan…..

    Kram

    Svara

Kommentera

