Det blev ”Goäta” idag.


Finns det något godare än stekt välkryddad abborre,nä tänkte väl det,lite potatis sallad och tomat som tillbehör,och en fisksås,,,då når man absolut till 6:e himlen..9-20

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ama de casa
    Sep 21, 2016 @ 02:28:59

    Gott! Men lite väl mycket ben i abborre…

    Svara

  2. Marita
    Sep 20, 2016 @ 23:45:42

    Åh, abborre som är så gott. Lite mycket ben bara. En god gräslökssås till tycker jag är toppen.
    Kram💕

    Svara

  3. Marianne
    Sep 20, 2016 @ 22:48:22

    All fisk är god…det är evigheter sen jag åt Abborre.

    Kul att du hittat så mycket på min pappas sida, jag förstod inte riktigt hur jag ska göra…var jag ska leta men ska inte ge upp ännu 🙂

    Kram

    Svara

  4. surridurr
    Sep 20, 2016 @ 22:24:22

    Stekt abborre är supergott. Bäst utan sås, med en fräsch krispig sallad till.
    Kram

    Svara

  5. skåningen
    Sep 20, 2016 @ 21:40:45

    Mums ser så gott ut!
    Kram!

    Svara

Kommentera

