Kändisjakt nr 6


Den här ”Kändisen” började arbeta redan som 8: åring..Gift har 2 barn…Vem är det jag söker.  Kommer en ny bild i morgon med mindre rött.ti3

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marita
    Sep 29, 2016 @ 00:03:42

    Tina Nordström tror jag att det är..
    Kram o godnatt 💕💤

    Svara

  2. Marianne
    Sep 28, 2016 @ 21:20:04

    Min faster Greta levde 1917-2010
    Hon har bott i Umeå så länge jag minns.
    Ska försöka få ordning på laptoppen i helgen så är det lättare för mej att se
    Kram

    Svara

  3. Gilla
    Sep 28, 2016 @ 19:39:11

    Vet inte än

    Kram/Gilla

    Svara

  4. Marianne
    Sep 28, 2016 @ 16:00:06

    Har fortfarande ingen idé om vem hon är.

    Skäms lite att berätta att jag inte hunnit titta något på släktträdet, jag har endast hittat min enda faster jag träffat, Greta, men sen har det inte blivit mer….vet att pappa hade många syskon, bl.a en bror som dog ung, eller kanske som barn….jaja…det blir kanske mer tid för mej när det blir mörkt redan på eftermiddagen

    Kram

    Svara

  5. Ama de casa
    Sep 28, 2016 @ 14:18:59

    Skulle kunna vara mat-Tina, kanske? 🙂

    Svara

Kommentera

