Lite jobbigt nu!!!


Ny dator vilket är kul,då den är pilsnabb jämfört med min gamla lilla  10” den var en riktig sengångare..Men sen är det ju operativsystemet,det gamla windovs 7 behärskade jag skapligt..Nu i den nya Windivs 10,,oj oj nu är man nybörjare igen..Den nya är ju lite större 13” vilket gör att den är lite läsvänligare för mig.

Hoppas  sonen ser till att jag får in det jag behöver och att han flyttar över det jag har i den lilla gamla.Under tiden så försöker jag komma underfund med allt det nya,förhoppningsvis blir vi goda kamrater snart Lenovon & Jag..

9 kommentarer (+lägga till din?)

  1. surridurr
    Sep 30, 2016 @ 22:58:24

    Jag gillar W10. Tycker det var lätt att komma in i eftersom det var många likheter med äldre varianter. Tror du kommer in i det snabbt.
    Kramis

    Svara

  2. skåningen
    Sep 29, 2016 @ 18:01:05

    Bra jobbat vännen!
    Kram!

    Svara

  3. Veiken
    Sep 29, 2016 @ 17:15:32

    Inga problem efter några dagar! Jag gillar W10, men det tar tid att vänja sig! Lycka till och Grattis till den nya vännen! 🙂 KRam

    Svara

  4. torrebloggen
    Sep 29, 2016 @ 16:52:44

    Grattis till din nya dator! Ni kommer nog snart överens!
    Ha det så bra!
    Kram!

    Svara

  5. Gitsan
    Sep 29, 2016 @ 16:02:35

    Det är så otroligt många finesser, både på datorer och mobiler nu för tiden, som jag inte har användning av. Men jag vet inte hur jag inaktiverar dem så de får hänga där….

    Svara

  6. Ama de casa
    Sep 29, 2016 @ 15:52:00

    Anders har gjort om min Windows-10 till en Windows-7-look-alike. Vilket jag är väldigt tacksam för…

    Grattis till nya datorn! 🙂

    Svara

  7. Marianne
    Sep 29, 2016 @ 14:25:00

    Ojojoj….det är just allt det där som avskräcker mej från att skaffa ny dator, hoppas du får bra hjälp av sonen….

    Jag känner fortfarande inte igen kändisen
    Kram

    Svara

  8. Marita
    Sep 29, 2016 @ 12:58:23

    Vad roligt med en ny dator, men det blir en hel del som ska fixas.
    Windows 10 laddade jag ner tidigare och nu har man börjat vänja sig.
    Du har ju en kunnig son som brukar hjälpa dig👍😊
    Kram💕

    Svara

  9. skåningen
    Sep 29, 2016 @ 12:23:48

    Du kommer att fixa den nya datorn ! Du har ju Joakim som kan hjälpa dej.Men jag tror att du fixar den !
    Kram!

    Svara

Kommentera

