Blev Grekiskt idag..


Idag tog jag fram en av lådorna jag hade i frysen  det blev den goda Moussakan jag gjorde för ett tag sen,,den smakade precis lika bra idag som den gjorde då..Lite extra grönt fick plats på tallriken..10-7

7 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ama de casa
    Okt 08, 2016 @ 02:39:21

    Lät smarrigt det där 🙂

    Svara

  2. skåningen
    Okt 07, 2016 @ 23:00:01

    OK! Då väcker dom dej när du sover!
    Kram!

    Svara

  3. skåningen
    Okt 07, 2016 @ 22:56:15

    Ska du kolla dom tills dom landar? Kram!

    Svara

  4. skåningen
    Okt 07, 2016 @ 22:25:38

    Bra att ha matlådor i frysen att ta fram! Kram!

    Svara

  5. Gunilla
    Okt 07, 2016 @ 21:50:31

    Nu saknar jag den grekiska maten. Vi har ju inte varit i Grekland och på Kos på tre år minst. Men man har ju tur, att ha en som kan laga nästan grekisk mat ändå.

    Sv: Jag räknade inte med att det skulle vara så många, som hann med att tävla. Menade att jag nästan är den åldsta och därfor skulle känna igen RockOlga.

    Kram/Gilla

    Svara

  6. surridurr
    Okt 07, 2016 @ 20:20:33

    Härligt att kunna ta fram en matlåda ur frysen.
    Kramis

    Svara

  7. Marianne
    Okt 07, 2016 @ 18:32:14

    Mums!
    För mej blir det födelsedagsmiddag (inte min) på restaurang

    Kram

    Svara

Kommentera

