Kändisjakt nr 7..Svar.


7kandis

Den lättaste omgången,snabba svar alla rätta..Grattis.

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. torrebloggen
    Okt 07, 2016 @ 20:03:33

    Ja grattis till vinnarna! Ni var bra snabba, jag var tydligen inte tillräckligt snabb…
    Kram!

    Svara

  2. Gunilla
    Okt 07, 2016 @ 17:28:10

    Grattis till vinsten ni som vann. Eftersom jag nog är äldst, så trodde jag ju, att jag skulle vinna. Det var ju en brud jag kände igen med en gång.

    Kram/Gilla

    Svara

  3. Marianne
    Okt 07, 2016 @ 15:48:18

    Grattis till pallkompisarna 🙂
    Jag tyckte jag var snabb denna gång men tydligen inte tillräckligt snabb…

    Kram

    Svara

  4. Marita
    Okt 07, 2016 @ 13:29:12

    Se där, grattis till oss. Toppen av dig att ha en så lätt kändisbild..**
    Kramar♥

    Svara

  5. skåningen
    Okt 07, 2016 @ 11:53:16

    Grattis till vinnarna!

    Svara

Kommentera

