Sista Rotsaksrullen..


Idag så tog jag fram den sista lådan med den goda rotsaksrullen,den med sötpotatis/palsternacka/morot, bacon och ost..På tallriken sen lite grönt kinakål,,tomat och inlagd majrova..Som de flestaav er redan vet så är jag ingen såsmänniska,kanske någon tycker det ser allt för torrt ut,kan så vara,men för mig är det oftast perfekt.Gott blev det likafullt,majrovan som jag aldrig tidigare provat,var överaskande krispig och god..10.21.jpg

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ama de casa
    Okt 22, 2016 @ 09:31:00

    Själv är jag väldigt mycket för sås (tyvärr…) men det där såg gott ut ändå. Trots moroten, den lilla 🙂

    Ha en braig lördag!

    Svara

  2. Marianne
    Okt 22, 2016 @ 01:14:19

    Den är väl saftig och god utan sås känns det som?!
    Har du lagt in majrovan själv? Jag har bara ätit den ugnsgrillad men tyckte nog smakade mest ingenting…
    Kram

    Svara

  3. Gitsan
    Okt 21, 2016 @ 18:48:33

    Det verkar vara en intressant maträtt. Hur gör du den?

    Svara

Kommentera

