Lyssnat på mycken musik idag.


Eftersom det inte var något uteväder idag,så blev det stök i kök,,countrymusiken skvalade ur högtalaren..Plötsligt hör jag något riktigt vackert,en lugn fin ballad med The Scott Family..Jag släppte det jag hade i handen,,googlade på gruppen..Oups,mamman kände jag igen liksom ena dottern,Linda och Hillary.Linda har jag hört många gånger tidigare hon tillhör ju toppskiktet av amerikanska countrysångerskor,dottern Hillary är ju framgångsrik i gruppen ”Lady Antebellum” en grupp som brukar ligga högt up på countrylistorna.Pappan Lang och den yngre dottern Rylee däremot var för mig okända.Den melodi som så fångade mitt lyssnande öra heter ”Love Remainds”. klicka på bilden.hillary-scott-and-the-scott-family-1

Kommentera

