Kändisjakt nr 10.


Denne kändis har tränats i ishockey av Sven Tumba och Lasse Björn..Är även namne med ett fartyg som tidigare hette Gävle..Mindre maskering i morgon.4 bilder kommer.Vem söker jag??

kg3

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Gilla
    Okt 26, 2016 @ 17:22:56

    Kan det vara Göran Greider? Du skrev din kommentar, som Anonym, men jag hamnade faktiskt här.

    Kram/Gilla

    Svara

  2. Tredje året i Hjo
    Okt 26, 2016 @ 15:40:02

    Jag gissar på Kungen!

    Svara

  3. marianne
    Okt 26, 2016 @ 15:05:32

    Jag vet inte om banken i byn tar mynt, men jag tror det, Janne har växlat in tidigare, jag får väl ta med de till stan annars, där har de väl en automat att tömma ner de i och sen sätter man in på konto…..misstänker jag.

    Jag hittade mitt recept, det är från ”halv åtta hos mej” 2008/10/13 det borde gå att googla fram det….
    ”långkok med mandelpotatis, skogssvamp och rödvinssås”
    Jag har skippat såsen och ibland svampen också….jag fixar kopior på mina solkiga papper till dej om det inte går att hitta…
    kram

    Svara

Kommentera

