Kändisjakt nr 10


Denne kändis har tränats i ishockey av Sven Tumba och Lasse Björn..Är även namne med ett fartyg som tidigare hette Gävle..Mindre maskering i morgon.4 bilder kommer.Vem söker jag??

kg4

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ama de casa
    Okt 27, 2016 @ 18:55:22

    Haha! Det är ju kungen! Jag trodde det var nån – för mig – okänd idrottsman 😀

    Svara

  2. Marianne
    Okt 27, 2016 @ 18:26:43

    Hade en tanke på kungen nu till sista fotot men det verkade lite skumt…..han är väl mer för båtar, motorer och snabba bilar….och jag har aldrig sett honom med så rufsig kalufs

    Svara

  3. Veiken
    Okt 27, 2016 @ 16:38:54

    Det är ju han Hubertus! 🙂 KRam

    Svara

  4. Marianne
    Okt 27, 2016 @ 15:23:53

    Nä men nu undrar jag om jag gissat rätt?!
    Jaja…får väl ha lite tålamod och vänta en dag till…;)

    Tack för din styrkekram….det värmer
    Jo nu får det vara nog med elände för ett tag….så typiskt då jag planerat denna lilla tripp till Sthlm, igångsättning av Ava samt min födelsedagsfest på hyrd lokal..

    Kram

    Svara

Kommentera

