Kändisjakt nr 11.


Nu söker jag en Hans,han har 4 syskon varav ett tvillingpar..Han är ”Hedersdoktor”.. Mindre maskerad bild kommer i morgon..Vem är Kändisen??gp1

8 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Roine Lind
    Nov 01, 2016 @ 09:22:48

    Kan det vara Hans Roslind

    Svara

  2. Marita
    Okt 31, 2016 @ 23:41:31

    Göran Persson är det 👍😉
    Kram och godnatt💕

    Svara

  3. Gitsan
    Okt 31, 2016 @ 18:26:14

    Oj, vad jag har googlat!
    Hans Rosling var min första tanke, men det stämmer inte med frisyren, tycker jag.

    Hans Blix fanns också i mina tankar.

    Så har vi Hasse Alfredsson, som är hedersdoktor/hedersledamot i Akademiska föreningen i Lund.

    Men så hittade jag information om att Göran Persson har tvillingsyskon, men han hade totalt 4 syskon, men du kanske tänker dig dem som ”ett syskon”. Men han heter ju inte Hans, så du har väl något klurigt svar på det gissar jag.

    Men den pannan ser verkligen ut som Göran Perssons!

    Och se där, nu hittade jag också att han är hedersdoktor både vid Örebro Universitet och på några ställen utomlands.

    Så efter att ha grubblat ett bra tag så svarar jag Göran Persson.

    Svara

  4. Ama de casa
    Okt 31, 2016 @ 17:33:27

    Är det Hans majestät igen? HAHA! 😀

    Svara

  5. Marianne
    Okt 31, 2016 @ 15:30:50

    Jag har hjälpmedel djuren men här inne får jag klara mej själv till på torsdag,
    men Maria kommer in i kväll när hon sett till hästarna….då ska jag be henne om lite hjälp med några saker…
    Kram

    Svara

  6. M
    Okt 31, 2016 @ 15:01:06

    Hans Göran Persson?

    Svara

  7. skåningen
    Okt 31, 2016 @ 13:37:36

    Hans Eliasson

    Svara

  8. marianne
    Okt 31, 2016 @ 13:36:27

    Denne man har jag inga idéer om än så länge…inte ens för en vild gissning 😉

    Ja, ta reda på vad det var i glaset, det vill nog fler än du och jag veta 😉

    kram

    Svara

Kommentera

