Ute är det kallt och mörkt..


Men inne lyser det av många ljus..På Tv leker Lasse Kronér i Dobido,i tjejlaget sitter Pia Johansson,som i min släktforskning är släkt med mig på pappas sida,men på långt håll.Det blev lite skralt med poängskörden.dobido-php

page

7 kommentarer (+lägga till din?)

  1. surridurr
    Nov 05, 2016 @ 20:37:43

    Lite småroligt tv-program
    Kram

    Svara

  2. marianne
    Nov 05, 2016 @ 10:35:22

    Så mysigt med alla ljus,
    när jag läste din rubrik hajade jag till….har du hört Finn Zetterholm? Men sen förstod jag att det var en tillfällighet. ..
    så här börjar hans lilla visa om en myra

    ”Det är en natt i Vällingby månen är ny,
    ute är det kallt och rått, inne lyser blått”

    Du kan hitta den på youtube, jag brukar sjunga den för Ava när hon blir stressad…hihi

    Kram

    Svara

  3. Veiken
    Nov 05, 2016 @ 10:17:53

    Det är tur att det är Lasse Kronér som är programledare när det blir så tunt med poäng!
    Dessutom har jag sett bättre avsnitt av programmet! Roligt verkade dom ha i alla fall! Kram

    Svara

  4. Systeryster
    Nov 05, 2016 @ 08:50:59

    Men se där🌟🌟 du börjar lära dej att ha många ljus du å👍🌟🌟

    Svara

  5. Ama de casa
    Nov 05, 2016 @ 08:43:28

    Där var det en himla massa ljus – mysigt! 🙂

    Svara

  6. skåningen
    Nov 04, 2016 @ 22:51:10

    Jag såg också Doobidoo!
    Kram!

    Svara

  7. Gilla
    Nov 04, 2016 @ 22:42:31

    Visst var det roligt att se och höra Lasse Kronér och sällskapet. Sen blev det Skavlan för vår del.

    Kram/Gilla

    Svara

Kommentera

