Vad blev det för mat..


Det blev kycklingbröstfilé även idag men i ny omgivning.jag gjorde ju två fyllda filéer igår,,det smakade ju bra igår,så idag fick kycklingen lite ny omgivning.Jag hade ju tagit fram riskokaren..Det blev ruckolasallad,vitkålssallad och ris med majs,riset och majsen gifter sig riktigt bra,den lilla sås jag hade var stekskyn från filéerna..Tycker nästan det smakade bättre idag,eller nästan det var bättre..11-6

Blev lite rött å,,en Italienare,samma som igår..

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. skåningen
    Nov 06, 2016 @ 21:29:54

    Håller med att ris och majs gifter sig bra med varandra!
    Kram!

    Svara

  2. Marianne
    Nov 06, 2016 @ 18:10:15

    Gott…jag blandar ris med majs, ärtor och lök ibland…

    Mobilen fungerar just nu så jag hoppas det håller i sej nu…
    Ha en bra kväll,
    Kram

    Svara

  3. Marita
    Nov 06, 2016 @ 17:37:00

    Det ser riktigt mumsigt ut, kycklingfilé blev det här också idag, med klyftpotatis.
    Kram💕

    Svara

Kommentera

