Vilket Scoop..


trumphar

Bild

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Gilla
    Nov 10, 2016 @ 11:13:16

    Sv: I min Pappas släkt har namnet Carl blivit ett släktnamn.som hånger med. Den frsta jag vet är Nils Gustaf,Lindströms son Carl Silvius. Jag ärvde hans gamla dagböcker, som gjorde att jag blev biten av familjen Lindström. (Jag är själv född Lindström.
    En Carl föddes 1835,
    En Anders Carl född 1805.
    En Carl Robert (min farfar)
    En Carl-Herman min farbror
    Min Pappa Carl Gustav Bertil.
    Min bror Carl Lars-Göran
    Carl Lennart, Min Pappas lillebror,
    Carl Ludvig Pappas bro. Född 1919, död vid födseln,
    Carl Sten-Gunnar, Pappas bror i Farfars andra gifte.
    Det fanns även en Carl Harry, som föddes 1920. Alla dessa uppgifter och ännu flera har jag fått genom min Kusin S. Ruist..

    Du tror nog att jag inte är klok, som skriver allt detta. Men det var ju ett svar till dig från en kommentar.

    Kram/Gilla

    Svara

  2. Ama de casa
    Nov 10, 2016 @ 08:46:28

    Haha! Tack för morgonens största garv 😀

    Svara

  3. Marianne
    Nov 10, 2016 @ 00:27:32

    Det cirkulerar många roliga bilder på den mannen nu….
    Alltså ser det inte lie löjligt ut med färgat hår på en karl? Eller är jag intolerant nu?

    Kram

    Svara

  4. Gilla
    Nov 09, 2016 @ 21:57:11

    Det ser nästan ut som om Trump har lånat ditt hår. Det ser ju nästan likadant ut som ditt.

    Kram/Gilla

    Svara

Kommentera

