Kändisjakt nr 14.


Nu söker jag en 45 åring,2 barnsmor,,setts på Tv ett flertal gånger.Lystrade till namnet Åberg under en tid…4 bilder i serien..svar kommer på fredag..Vem söker jag???anna-anka-copy-2

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. ansepanse
    Nov 23, 2016 @ 19:24:05

    jag hade kunnat det även på den här bilden 🙂
    kramar

    Svara

  2. Nett
    Nov 21, 2016 @ 14:53:44

    Det måste vara Anna Anka, inte för att jag har sett henne så mkt på TV, men hon känns igen av det lilla du visar. Har arbetat helgen så nu har jag en lugn och skön hemmakväll, vad passar inte bättre då än att blogga 🙂 Kram

    Svara

  3. skåningen
    Nov 21, 2016 @ 12:59:37

    Anna Anka

    Svara

  4. Marita
    Nov 21, 2016 @ 12:55:55

    Anna Anka säger jag helt säkert, en person som inte tillhör mina favoriter…
    Kram och ha det gott♥

    Svara

  5. marianne
    Nov 21, 2016 @ 12:08:38

    Min första gissning är Anna Anka…
    kram

    Svara

  6. torrebloggen
    Nov 21, 2016 @ 12:04:42

    Anna Anka!
    Kram!

    Svara

Kommentera

