Dagens lunch..


Fick en idé,,jag ska fixa till Polarpizza..Började med 2 st små polarkakor,tomatsås,riven ost (sheddar),strimlat nötkött,fetaost,skinka och tomat…In i ugnen 225* i ca 10 min..11-24

Blev riktigt mumsigt,,inte sista gången som detta får bli min lunch..

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marita
    Nov 24, 2016 @ 23:56:24

    Riktigt mumsigt ser det ut 👌
    Kram o god natt💞

    Svara

  2. Marianne
    Nov 24, 2016 @ 22:35:20

    Det blev korsning pizza/varm macka 🙂
    Ser gott ut som vanligt.

    Så länge jag kan minnas har jag hört att jag är en kopia av mor…numer ser jag henne i spegeln varje morgon, det känns lite kusligt ibland faktiskt….

    Du bjöd på ett gott skratt med kaffehistorien..

    Kram

    Svara

  3. Ama de casa
    Nov 24, 2016 @ 17:28:23

    Såg väldans gott ut! Men sånt där polarbröd, det hittar vi inte här nere… Som tur är så finns det annat gott 🙂

    Svara

  4. Veiken
    Nov 24, 2016 @ 16:40:00

    Oj så gott. Vilken tur att jag är mätt! Kram

    Svara

Kommentera

