Irland nästa….


Oki,vilseledande rubrik,,den gäller inte mig,utan sonen..Kallas väl jobbresa.logo-journeyCork på Irland är huvudsäte för företaget som han jobbar i..Flyget gick från Arlanda idag på Fm destination London,sas-b737-arp-750pix,något direktflyg finns inte till Cork från Arlanda..250px-aer-lingus-a321-200-ei-cph-arpNästa flight från London Heathrow blir med ett Irländskt bolag som flyger mellan London och Cork..”Lingus Air”..Undrar om han kommer ihåg att köpa med sig hem till mig,paddys_irish_whiskey_1201784,jag lade ju in ett önskemål när jag fick nys om resan..

”Då får du köpa en Paddy´s”  Gissar att jag får sända ett SMS och påminna honom..

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Gilla
    Nov 27, 2016 @ 22:23:26

    Jag har aldrig vari på Irland. Men det har Bert, min ”Gubbe”.
    1980, så lade Helsingborgs Gummifabrik, Tre Torn ner. Innan dess hade han varit över till Irland och gjort förbättringar till felaktiga formar till golfbollar, som de tillverkade där. Så vi har pratat om att åka dit tillsammans. Men det har inte blivit av.
    Bert hade i alla fall jobbat på Tre Torn i 28 år då, innan nedläggningen.

    Kram/Gilla

    Svara

  2. torrebloggen
    Nov 27, 2016 @ 18:47:15

    Vilket tur att han verkar komma ihåg att köpa hem en flaska åt dig!
    Kram!

    Svara

  3. surridurr
    Nov 27, 2016 @ 18:12:23

    Är han det minsta lik mina söner så skulle jag ha satsat på att påminna. Kram

    Svara

  4. Veiken
    Nov 27, 2016 @ 15:59:50

    Underbara Irland. Första gången vi var i Irland åkte vi direkt till Cork från Arlanda. Har dom legat av sig?? Klart du måste påminna. Kram

    Svara

  5. Marianne
    Nov 27, 2016 @ 15:12:23

    Det är nog bäst att du garderar dej med ett litet sms så du säkert får din flaska 🙂
    Kram

    Svara

Kommentera

