Kändisjakt nr 15.


Denna gång söker jag en Vilhelm,startade sitt yrkesliv som smed,norrlänning..Serien är 4 bilder,mindre maskerade för var dag.Svar kommer på fredag.Vem söker jag?mal2

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. torrebloggen
    Nov 29, 2016 @ 16:47:01

    Martin Ljung, men jag är nog lite sent ute

    Svara

  2. Marianne
    Nov 29, 2016 @ 14:46:43

    Vill man vara TV-kock får man skaffa ett team som städar…haha

    Jag har förstått att man måste vara blixtsnabb med svar på dina gåtor…men jag kommer igen en annan gång, det viktigaste är inte att hamna på pallen…
    Kram

    Svara

  3. Roine Lind
    Nov 29, 2016 @ 14:10:14

    Martin Ljung

    Svara

  4. Marianne
    Nov 29, 2016 @ 13:36:11

    Martin ljung är det så klart….kände ju igen honom men glömmer ju allt nuförtiden så namnet var borta 😦
    Nu är jag ju alldeles för sent ute men men…
    Kram

    Svara

  5. Veiken
    Nov 29, 2016 @ 12:22:59

    Martin Ljung! Oj, vad jag har skrattat tack vare honom! 🙂 Kram

    Svara

  6. Astrid Larsson
    Nov 29, 2016 @ 12:14:13

    Martin Ljung

    Svara

Kommentera

