Torsdag 1:a December.


Denna dagen blev en solig fin snöfri vinterdag,,tog en tur ner till Dalälvens utlopp i havet,lite is i kanten,och vassen står guldgul.dsc_0117

Senare mot kvällningen blir det skidskytte på Tv,,då bokar jag plats i fåtöljen..Min tomte står och spanar ut mot centrum,,inget av intresse tror jag han ser,,han är knäpptyst..dsc_0003

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. surridurr
    Dec 03, 2016 @ 23:30:08

    Vilket fint foto.
    Och snygga gardiner. Sådana skulle jag vilja ha.

    Svara

  2. kao
    Dec 03, 2016 @ 15:41:10

    Smakfull naturbild.
    // Kao

    Svara

  3. Marita
    Dec 01, 2016 @ 23:41:06

    Så fint du har gjort där i fönstret med tomten och stjärnan 👍😊

    Svara

  4. TantGlad
    Dec 01, 2016 @ 19:56:13

    Vilken fin tomte som tittar ut i ditt fina fönster. Jättefint och mysigt.

    Nu får du Ha en fin helg, för själv ska jag jobba hela helgen. Men det blir nog bra.

    Kramen.

    Svara

Kommentera

