Kändisjakt nr 15,Svar.


15kandis

Bild

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. M
    Dec 03, 2016 @ 01:34:01

    Nämen, se där. Inte trodde jag väl att jag skulle hamna överst på pallen *sträcker på mig* Kände igen lockarna i nacken. Tog mig längst tid att komma ihåg vad sjutton gubben hette 😉

    Svara

  2. Ama de casa
    Dec 02, 2016 @ 17:39:36

    Där ser man. Trots att jag har gått och blivit morgonpigg och allt så hinner jag inte… 😉

    Grattis till vinnarna!

    Svara

  3. torrebloggen
    Dec 02, 2016 @ 12:06:14

    Grattis till vinnarna! Var inte tillräckligt snabb den här gången hihi!
    Kram!

    Svara

Kommentera

