Köpa Minneskort..


Jag hade ju ett inlägg om priser på minneskort,där jag tyckte att det var lite stora påslag på priserna här hemma..Men det finns faktiskt företag som har mer humana påslag..Ett av företagen jag funnit är NetOnNet,där kan man köpa detta minneskort för 79:- ett vettigt påslag tycker jag…minneskort

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. surridurr
    Dec 03, 2016 @ 22:38:16

    Jag handlar rätt ofta på netonnet
    Kramis

    Svara

  2. Veiken
    Dec 03, 2016 @ 16:04:17

    Jag skulle behöva ett extra minneskort för knoppen som sitter på axlarna. Bra pris på netonnet. Ska kolla vad dom kostar i Thailand….. Kram

    Svara

  3. gunnardeckare
    Dec 03, 2016 @ 13:16:49

    Det lönar sig att undersöka priser på nätet

    Svara

Kommentera

