Mot Uppsala/Sunnersta.


Efter att jag löst melodikrysset tillsammans med ”Skåningen”,så pysslade jag en stund samtidigt som jag kollade på Vinterstudion på Tv:::Ja jag kan ha många bollar i luften samtidigt::Diskade och tog en dusch,var svettigt att kolla på Halvarsson och Hellner..20161203_144312Satte mig sen i bilen och styrde mot Sunnersta/Uppsala..
Vägen var torr och fin,men vilket tempo det var på motorvägen,,jag låg på lite drygt 120 km/tim,blev omkörd tror jag av alla som var ute..

Men gissa om jag blev paff,när en paketbil,inte den minsta sorten blåste om ..Där var det bråttom vill jag lova,trodde inte en sådan kunde gå så fort.image

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. skåningen
    Dec 03, 2016 @ 22:18:14

    Tur att du kör som du brukar ..förståndigt!
    Kram!

    Svara

  2. surridurr
    Dec 03, 2016 @ 21:23:41

    Inte undra på att det händer olyckor
    Kram

    Svara

  3. gunnardeckare
    Dec 03, 2016 @ 19:33:11

    Ta det varsamt i trafiken. Det finns många superstressade förare i farten nu

    Svara

  4. Ama de casa
    Dec 03, 2016 @ 17:20:58

    Det var kanske tomten som har uppgraderat sina renar till en paketbil? Han lär ju ha bråda tider så här års… 😉

    Svara

Kommentera

