Beställde när jag var på väg..


Ja så blev det,var inte så sugen att ställa mig vid spisen när jag kom hem från Uppsala..Så när jag var ca 20 min från Skutskär ringde jag Millés och beställde en nr 22 ”Torino” Det fick bli min söndagsmiddag,,det är inte allt för ofta som jag käkar Pizza,men idag fick det bli så..Mätt blev jag också,rejält mätt.img-horz

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Gilla
    Dec 04, 2016 @ 22:34:59

    Du hade gjort dig väl förtjänt att slippa laga mat, när du skulle åka hem så lång väg.

    Kram/Gilla

    Svara

  2. skåningen
    Dec 04, 2016 @ 22:09:15

    Pizzor kan vara goda!
    Kram!

    Svara

  3. surridurr
    Dec 04, 2016 @ 21:58:04

    Aldrig hört talas om den sorten.

    Svara

Kommentera

