Kändisjakt nr 16.


Nu söker jag namnet på en tjej som gjorde scendebut innan hon började skolan..2 barnsmor,blir folkpensionär 2017..4 bilder i serien..Vem söker jag?.

af1

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. gunnardeckare
    Dec 05, 2016 @ 17:17:44

    Agnetha Fältskog?

    Svara

  2. marianne
    Dec 05, 2016 @ 14:34:56

    Det fanns mycket gott på det bordet, vi missade att ta fram grädden till irish coffe annars hade den där jameson nog varit tom…;)
    tänkte väl att det var en himla karaktär att inte smaka 😉
    När svaret kommer blir jag nog arg på mej själv och mitt minne
    kram

    Svara

  3. marianne
    Dec 05, 2016 @ 13:21:05

    Jag tror min hjärna har tagit semester, denna person ser bekant ut, men jag kan absolut inte komma ihåg något namn som passar ihop med henne.
    ha en fin dag,
    kram

    Svara

  4. torrebloggen
    Dec 05, 2016 @ 12:02:44

    Stina Gunhild Lundberg Dabrowski!
    Kram!

    Svara

Kommentera

