Nu är jag rejält ”Ohungrig”


Jag hade ju planerat kassler till middag,därav lunchpizzan med lite tärnad kassler som blev över då..Nu varvade jag kasslerskivor med philadelphiaost,ovanpå lade jag ananas och lite riven ost,jag snittade även en halvstor potatis,den gick in i ugnen först,,fyllde en stor chamipnjon med lite olivpasta och västerbottenost.Efter ca 20 min fick potatisen sällskap i ugnen av svampen och kasslern.Under tiden så stekte jag resten av svampen som jag skivat,lite soya tillsatte jag i stekpannan på slutet.Efter ytterligare ca 20 min var det klart i ugnen..På tallriken blev det lite sallad och små tomater..Gott blev det..2 lådor oxå…12-6

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Marianne
    Dec 06, 2016 @ 23:16:29

    Det förstår jag att du blev ohungrig av 🙂
    När du berättar om.ananasen, minns jag att mor la casslerskivor på hackad spenat och ananas över och sen in i ugnen..
    Kram

    Svara

Kommentera

