Kändisjakt nr 16


Nu söker jag namnet på en tjej som gjorde scendebut innan hon började skolan..2 barnsmor,blir folkpensionär 2017..4 bilder i serien..Vem söker jag?.af3

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. M
    Dec 07, 2016 @ 18:04:25

    Aha, nu ser jag vem det är. Abba-Agneta.

    Svara

  2. Nett
    Dec 07, 2016 @ 14:14:10

    Ser ut som Agnetha Fältskog 🙂
    Ja wish ja.. har appen men har inte handlat där, men idag har jag nu gjort 3 köp. Får se om det förväntas vara bra när de kommer hem 🙂 Kram

    Svara

  3. marianne
    Dec 07, 2016 @ 12:07:41

    Det är nog kvaliteten och smaken på råvarorna som är annorlunda…ibland blir jag så besviken på maten, vi köper ju för det mesta närproducerat men allt går ju tyvärr inte att få på gårdsbutiken….
    jag står över denna donnan suck

    kram

    Svara

Kommentera

