Hälsade på en kompis..


På eftermiddagen körde jag ner till en kompis som bor alldeles intill Dalälvens utlöpare som rinner genom byn.Bodaån..Efter en fika och lite surr,såg jag att ån låg som en spegel,jag hämtade kameran och tog ett par bilder.dsc_0007dsc_0008

När jag sen kom hem hade jag ett litet paket på hallgolvet,som innehöll mina nya usb kablar,riktigt läckra faktiskt..Här en med blåa dioder som laddar mobilen..p1040134

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Gilla
    Dec 08, 2016 @ 22:33:48

    Det blev verkligen vackra bilder på ån.

    Kram/Gilla

    Svara

  2. skåningen
    Dec 08, 2016 @ 22:08:52

    Jag skulle vilja köpa 2 st USB kablar.
    Kram!

    Svara

  3. Marianne
    Dec 08, 2016 @ 21:42:52

    Så vackert, är det is eller var det så stilla?
    Roligt med den blå lysande laddningskabeln 🙂
    Kram

    Svara

  4. skåningen
    Dec 08, 2016 @ 21:35:16

    Fina foton… USB kabeln tyckte jag om .. sån vill jag ha .
    Kram

    Svara

  5. torrebloggen
    Dec 08, 2016 @ 19:18:30

    Vilka härliga bilder och dina nya usb kablar var coola!
    Vi tog en promenad sen och kollade in alla nybyggen här i vårt område.
    Det finns ingen tom plätt längre, helt makalöst!
    Trevlig kväll!
    Kram!

    Svara

Kommentera

