Kändisjakt nr 16.Svar.


agneta-faltskog-horz

GRATTIS-GRATTIS

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Veiken
    Dec 10, 2016 @ 15:29:47

    Hoppsan – det trodde jag inte. Jag var ”dagen efter” som vanligt! Kram

    Svara

  2. Marita
    Dec 09, 2016 @ 19:43:24

    Lite sen som vanligt men kul med pallplats..**
    Kramar♥

    Svara

  3. Marianne
    Dec 09, 2016 @ 15:22:11

    Grattis till vinnarna:)
    Jag mindes namnet på gårdagens bild men kändes väldigt sent och lite meningslöst att skriva det då….
    Kram

    Svara

  4. Nett
    Dec 09, 2016 @ 13:23:58

    Ja då hade jag rätt men kom inte bland de första som svarade 😉 Det blev thai igår, perfekt för en sådan låda har jag i 2 dagar så idag slipper jag laga mat 😉 Kram

    Svara

  5. torrebloggen
    Dec 09, 2016 @ 13:13:19

    Grattis till vinnarna!
    Kram!

    Svara

Kommentera

