Kändisjakt nr 17.


Denna kändis sysslade i ungdomen med idrott,men siktade även på en framtid som skådespelare.Vi har sett kändisen i en del olika Tv program.Nästa år tänker kändisen fylla        50 år..Kändisen har en dotter som föddes 1998…Vem är Kändisen jag söker??                              Svar kommer i morgon..agneta_sjodin-copy

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. marianne
    Dec 15, 2016 @ 15:02:35

    Egentligen behöver jag bara komma ihåg att lyssna på alla mina vänner…..men du vet…jag är ju lite döv också….men jag ska vara mer förståndig nu, jag behövde bara upptäcka själv att det är långt kvar till mycket av det jag vill.
    De granatkärnor jag ätit har varit för sura, men om man smakar på Grenadin, som ju är gjort på granatäpple, är det ju sliskigt sött, så jag har nog fått ”fel” kärnor
    kram

    Svara

Kommentera

