Från mig-God Jul-Till dig.


god-jul-2016-copy-2

Bild

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marianne
    Dec 20, 2016 @ 19:30:33

    Tack, tålmod är något jag behöver, även om dessa veckor sen jag ramlade har gett mej en hel del av tålamodet…
    Jag äter matjessill på macka varje morgon så jag har massa hemma och tänkte prova göra din frestelse
    .kram

    Svara

  2. torrebloggen
    Dec 20, 2016 @ 14:07:59

    Så fin julhälsning!
    Tack detsamma!!
    Kram!

    Svara

  3. marianne
    Dec 20, 2016 @ 12:08:02

    Detsamma till dej och din familj,
    du har gjort ett fint julkort
    kram

    Svara

  4. Marita
    Dec 20, 2016 @ 09:52:48

    Detsamma till dig, en riktigt ✨GOD JUL✨ önskar jag dig..🎅🏻
    Kramar💕

    Svara

Kommentera

