Dagens lunch..


Det blev en liten minipizza,,jag började med en Polarkaka,på den bredde jag sen ut lite tomatsås och tacosås,ett lagen med riven Sheddarost,lite skinka och lök,sen ett par små tomater och några flagor Koriander..In i ugnen i 200* i ca 8-10 min.12.28.jpg

Jag avnjöt denna utsökta smårätt framför datorn med hörlurar på,,hade you tube på örat och lyssnade på en av Norges bästa Countrysångerskor.Liv Marit Wedvik,som jag inte visste så mycket om.Hon föddes 1970 i Skien Telemark och omkom i en tragisk drunkningsolycka maj 2015..Tänker nu att musikvärlden är lite fattigare.R:I:P.

klicka på bilden lyssna den fina fartiga ”Don`t Think Twice”liv-marit

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. surridurr
    Dec 29, 2016 @ 00:03:57

    Så påhittig du är, jag ska kanske försöka mig på något liknande någon dag. Kramis

    Svara

  2. Marianne
    Dec 28, 2016 @ 17:56:49

    En god korsning pizza/skinkmacka lagom för lunchen 🙂
    Att vara helt ensam på nyår skulle jag kunna tänka mej men nu bor jag ju inte själv så det går ju inte……men vi brukar bara äta gott och ta det lugnt.
    Ha en fin kväll

    Svara

  3. Marita
    Dec 28, 2016 @ 16:43:05

    Musikvärlden har förlorat många fina förmågor under året…
    Kram💕

    Svara

  4. gunnardeckare
    Dec 28, 2016 @ 15:54:49

    Fin sång av en vacker kvinna

    Svara

Kommentera

