Större skärm..


Gammal gubbe behöver större läsyta..Ett som är säkert..Blev med ny Mobil igår…Min gamla hade en bildyta på 4,5 tum,,den nya har 5,5 tum..Fantastiskt vad denna tum gör stor skillnad..Nu gäller det bara att lära in de funktioner som skiljer i den nya,,men med lite tålamod kommer det nog att gå bra,,vi ska nog bli kompisar..mobil

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marianne
    Dec 29, 2016 @ 21:37:11

    Och rätt märke också ser jag 😉
    Du lär dej nog det nya snabbt….
    Nackdelen med dessa stora är att de inte får plats i fickorna ibland…
    Kram

    Svara

  2. torrebloggen
    Dec 29, 2016 @ 15:57:47

    Grattis till din nya mobil!
    Ni kommer säkert att trivas ihop!
    Kram!

    Svara

  3. skåningen
    Dec 29, 2016 @ 14:33:15

    Jag tror att ni blir goa kompisar!
    Kram!

    Svara

  4. Gilla
    Dec 29, 2016 @ 11:14:19

    En sån stor och fin nalle har jag inte.. Men jag ringer inte så ofta och glömmer ändå att ladda den.
    Bert har en bättre och finare och en Padda också. Hans dotter och dotterdotter är ju nere på Mallorca i ett halvt år, för att Jessica ska läsa upp sin spanska. De kan ringa till Paddan och snacka alldeles gratis och prata med varandra.
    Det kanske vore nåt för dig?
    Jag ringer själv med den fasta telefonen.

    Kram/Gilla

    Svara

Kommentera

