Europaresan,,Svar.


Så nu avslutar jag tävlandet för detta året.2016 många har det blivit..Kändisjakten återkommer även 2017..Kan även dyka upp någon tävling i annan form..

Jag hoppas på ett fortsatt kul tävlingsår även 2017..Kändiskatalogen sinar ju aldrig.Där finns ju Superkändisar och många inte fullt så kända..Hoppas ni hänger på..

Nu till svaret på Europaresan…Jag startade från Zurich passerade Bern och Montreux på resan mot slutmålet Geneve.vinnare

viptalisman3

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marita
    Dec 31, 2016 @ 17:05:53

    Slutmålet kom jag fram till men inte början konstigt nog. Grattis till vinnarna…
    Kramar♥

    Svara

  2. torrebloggen
    Dec 31, 2016 @ 13:46:32

    Grattis till Veiken och mig som lyckades gissa ut var du åkte!
    Självklart! Jag hänger med ……
    Kram!

    Svara

  3. Marianne
    Dec 31, 2016 @ 11:41:27

    Grattis till de två beresta:)
    Jag hade rätt på Bern iallafall och det är ju bra för en som är vilse i världen….:)
    Kram

    Svara

Kommentera

