Proppmätt,möter jag 2017.


Idag lade jag ner lite extra möda på maten,lite festligare blev det nog,,tog lite längre tid också..Började med en liten aptitretare,Knäckesnittar med gravad lax..Sedan blev det min egen variant av Snitzel av nöt,handskurna små potatiskuber som råstektes,,lite rött i glaset blev det..Jag avslutade med en dessert i glas,Granatmums,den fick sällskap av ett mousserande rosévin..Sitter nu och njuter av årets sista dag..På bordet ger min lilla bordskamin ganska hög mysfaktor..Kollar på Juniorkronorna på Tv:n.12-30

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. surridurr
    Jan 01, 2017 @ 22:31:42

    Härligt att du unnar dig hög mysfaktor.
    Kramis, och GoD Fortsättning…….

    Svara

  2. Marita
    Jan 01, 2017 @ 12:42:25

    Vilken läcker nyåsmeny, idag får man äta rester om man inte köper pizza som är populär denna dag..**
    Kram o god fortsättning♥

    Svara

  3. skåningen
    Dec 31, 2016 @ 22:24:07

    Då blir du kanske lite lullig?
    Kram!

    Svara

  4. skåningen
    Dec 31, 2016 @ 19:18:51

    Vad mysigt du har det … kram

    Svara

Kommentera

