Jag väntar på???


Ja vad kan det vara,det jag sitter och väntar på,denna ..tretton

Först väntar jag på att solen ska visa sig,det ser lovande ut.p1040402

Sen väntar jag på dagen sporthöjdare..Stina Nilssons kamp mot norskorna i dagens lopp över 5 km,fristil…stina

Håller tummar & Tår..

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Gilla
    Jan 06, 2017 @ 16:43:33

    Här blir det att rätta till lösenordet för FB. Det verkar som om någon har lyckats ta sig in här. Så jag har fått ell litet helsike att förstå vad jag ska göra. Det är svårt att förstå vad de menar vad jag ska göra.

    Kram/Gilla

    Svara

  2. Marita
    Jan 06, 2017 @ 13:04:12

    Här blir det att plocka bort julgran och lite annat. Men såklart varvat med skidåkning på tv…**
    Kram♥

    Svara

  3. torrebloggen
    Jan 06, 2017 @ 10:52:52

    Här blir det också åka av, först Tour de Ski herrar & damer och sen blir det damernas skidskytte. Synd att det inte blev någon JVM medalj till Sverige.
    Här skiner solen just nu!
    Ha en bra skiddag!
    Kram!

    Svara

  4. marianne
    Jan 06, 2017 @ 09:41:45

    Jag har kört mycket bil i alla sorters väglag, snöyra är snäppet värre än dimma, som är snäppe värr än regn i mröker. ….hur försiktig man än är så finns det alltid idioter som saknar respekt för väglag samt medtrafikanter.
    Ha en toppendag,
    kram

    Svara

Kommentera

